MALU TAPI MAHU??eh2 clap..MALU TAPI HEPY...

Assalamualaikummm...
hey my readerss..
taw x ape yang terjdik kat aku ari neyh???
haaaa..tataw kan??hah taw??
eh betol2 lar..taw ker tataw..he3..kalo taw angkt kening..
byk tnye lar eah...kpada some1 tu dye mesty taw nyer
haa...aqu Der soklan SPM thun 2012:

korang tahu xperkara apa yg xdiduga berlaku
kat aku?
A: some1 tu melamar aku..>.<
B: aku sakit perut lepas makan..T_T
C: aku tertanggal selipar semasa meet MERTUA..+_+
D: aku on9 seharian..^_^

haaaa..jwab2..hik2..=_='
jawapan Nyer adalah C !!!
yeeeaaa betollll
huh....OMG!!!
huk3,,hah..knpa C???
ade ctew nyer,...
huk3..hey readers apa prasan N gelagat kowng bler Firstme
MEET MERTUA??
huhu..xyah ckap Ah..say NO!!
ketaq lutut cheq na..(lghat kedah)
nop cbut palo lutut..(loghat Qelate)
nak tercabut lutut keh..(lghat Pahang)
atoyaiii..apa Pun ta bule lar..
bukan pew nerves kot...nerves..serves,sume ler
tu Ar akbat SEGAN N TAKOt pnyer psaall
ttngal slipar aq time tu..arhggghh
malu siot...sob3 na Nges pown der..T_T
saboo jer lar...
mmg TERBAIKKKKK arghhh HUBBY qu cyunk
kamoo sjew nAk kenakan sy yewk..babap dye un...
npe lar suh ma dtg time owg xready...xsedia..xmula..xgoooo!!
oligoo gogo...blurpp...:-b
pape pown hepy sebab dpat knal
ng permaisury yg pling cntik (ma),owg Yg Plig encem (ayah)
puteri yg Sportng (k.lin,k.ayu)
askar2 Yg kelakar n garang (along,angah)
datin2 yg comel lote n baek (nenek,mak k.ayu)
my little princess ( amna)
comelll kamoo ttow tdy eak
n then Yg last..MY PRINCE,MY SOUL,MY HEART
(ARIF MOHAMAD)
nota kaki:wantend!!jaga kamoo

he3..masa Jmpa kamoo tady ase cam nak peluk3!!
tgk muka kamoo masa nek tngga at depan Umah IBU(warden)
sy nak tergolek jatoh auw..vndu pnyer Pasai..
(padhal pakai slipar baru..kih3)
he3 tapi sempat cover..kih3..(pandaynyer aini)
nsib xpkai heelss..ngee..~~
herm..pnat ler my dear nak tulis..sebab xundy neyh..hik3..
t update agy my Blog eah..
tataa..titi...tutuuu..totoo..>,<
www.facebook.com


0 comments: