egokah aku ??

salam..
herm..
nak nages.. !! hah kenapa??
( kena cubit )
eh ta ta..
sedih dgn Si KUMBANG..
T_T
sampai kapan kite mau macam neyh??
hah??
jap.. taw kite still gadoo n mcg kejap2
ada banyak soklan yang aini nak tnye dekat 
si KUMBANG tu..
1) kenapa tipu saya?? dapat apa ?? ( dpt gula2 ker )
2) kenapa ta jujo ng saya ?? dapat apa ?? ( dapat kek coklat ker )
3) kenapa tak gtaw sy yang kamu tana dgr ckap sya?? haa?? ( iye taw ney bukan ma )
4) kamu taw tak.. sy marah giler, sedih giler, kecewa giler, (tahap ICU ) dgn kamu ??
5) okeyh,... jap3..kamu nak ckp yang kamu ta SENGAJA ?? ( oh great !! ) u done !!
dah puas aty?? 
6) sy mmg suke ORANG depan ckap len, belakang ckap len !! ( huhh..) ( BEK jdik owg BISU )
7) ta faham ar dengan SIKAP kamu !! dah bosan dgn sy ker?? (bek ckp )
8) k..byk lagi PERSOALAN yg nak di tnye... dan bnyak persoalan yg bermain di minda.. ??
 k fine... owg bukan sape2 pade dye un?? herm..
5 bulan, 2 minggu, 1 ary ?? agak2 boleh ker sampai bile2??
T_T
hee... cedih ar bile dah jadik macam ney..
kamu taw ta kamu insan yang saya CINTAI..
yang saya RINDUI.. yang saya SAYANGI..
saya CINTA kamu sgt2..
but.....
kenapa harus jadik macm neyh..
iye taw,.. mybe saya EGO? salahkah sy EGO?? ( slah lar aini pendek oit )
dusss.. +_+ ( hambeekk kau !! ) 
k.tepat pukul 9.45 kamu kol saya berkali2..
saya taw mybe time tu kamu BENGANG + RISAU..
saya tana angkt SEBAB saya takut TERmarah kamu..
TERtengking kamu..
mcm2 lagi lar yg TER tu..
maafkan saya syg..
tanpamu hidup jd sepi..

SAYANG.. hidup kite tak kan pernah berubah selamanya..
hidup ini hanya untk kamu..
keranamu aku disini..
bersama mengharungi segala rintangan.. 
aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..
bukan hipokrit..
bukan cinta palsu..
bukan ada kepentingan.
ini adalah cinta tanpa syarat..
aku begitu menyintaimu..
aku sedar bila tanpamu 
kurasakan dunia ini terhenti, kaku
dan tidak bernyawa..
bagaikan otakku terhenti berfikir..
apa yang perlu aku lakukan tanpa 
kau disisi..
rinduku bagai membungkam ragaku
mebuat aku terhenti untuk menghela sekalipun
jiwaku sesa.. dan kosong..

mendengar suaramu bagaikan terhenti nafasku..
untuk kudengar dan masuk terus kejiwaku..
agar tidak di ganggu..
agar aku tidak terlepas dari mendengar setiap butir bicaramu..
Andai Tuhan mendengar rintihanku bertemu mu
ingin sekali aku hentikan seluruh maya ini..
agar hanya kau dan aku menikmatinya bersama..
Agar masi ini begitu panjang untuk kita berdua sahaja
Adakah kau rasa.. terhenti segala-galanya
Bila sudah jatuh cinta..
 p/s : ary ney tade dialog..sebab MOOD begadoh.. ngee ~~



nota kaki : hargailah orang yang menyayangi kite..dan jujurlah sejujurnya dgn org yg kite syg
kerana kepercayaan seseorang itu terhadap kite amat berharga..


0 comments: