Kecewa di saat ini



Dah lame tak update blog..
tapi ary neyh terasa nak tulis something..:face32:
Oke.. skunk neyh aini sedih giler..
sedih.. dah penat nak kecewa..
stop it larh !
awak tahu tak..
sekarang kite dok berjauhan..
bile2 mase jer kite bleh bergadoh walaupun hal yang remeh temeh
Oke.. hati neyh dah byk kali terasa lorh..
tapi buat bodo jer.. mls nak pnjgkan..
nape yer tiap kali kite gado awak still diamkan diri tanpa memujuk or tanpa pape jelar..
dulu awak boleh jer buat mcm tu..
tapi skunk :face59:
dah lain sgt..
maybe awak dah malas n penat nak layan kerenah saya..
yer.. saya tahu, saya selalu cari gadoh dgn awak..
tapi saya cume mahukan perhatian dari awak.. itu jer..
tak lebih pun..:face41:
tapi.... i still miss u.. i hope u to..
awak ckap awak diamkan diri sebb nak suh marah sy tu reda..
TAPI.....
awak tahu ape yang saya fikir?? saya terus fikir yg awak dah tak sayang saya dah...
:face29:
yer walaupun sy tahu awak memang sygkan saya.. tapi bile dah jadik mcm neyh.. fikiran sya bercelaru..
saya akan terpikir yg awk dah tak SAYANG saya..
kenape yer...
maybe hubungan kite jadik mcm neyh sebab kite dah lame tak berjumpa..
maybe larh... tapi sy tgk org lain tak jumpa bertahun2 oke je..
tapi tak tahu larh kot2 dorang pun sama mcm kite..
tapi kenapa??
salah kah saya berfikiran mcm tu??
maybe salah.. maybe betol.. whateva larh,..
semalam awak kol sy.. awak nanges2.. sy pun sedih gak..
tapi sya tak ckap pape sebab sy pun sebak bile dah jdik mcm neyh...
kenapa yer??:face16:
kenapa awak selalu overdos ketiduran??
ye memang sejak first kite kenal awak org yg mcm tu...
tak leyh ker awak cube berubah?
berubah demi kebaikan?
berubah demi hubungan kite..
terasa n sakit hati gak kot.. 70lbih pngilan satu pun tak berjawab..
bile awak sedar awak ckap awk penat.. and awak tertidor. satu lagi awak tersilent kan ncet...
hurm.. yer mybe owg yg baik hati akan terima alsan awk..
tapi sya??? mcm mane?? yagng selalu kena mcm neyh??
cna?? pernah awk pikir?? kalau larh time tu sy memerlukan pertolongan awak??
ape nak buat kalau sy byk kali kol awk tak angkt??
yer.. sya pun mengaku yg saya pernah gak tetidur. tapi sya tertidur pada waktu yg tepat...
oke.. bukan nak menangkan diri sendri i just want u know !! tu jer.. :face21:
dah larh.. enough ! maybe dgn cara kite dah xyah lagi berhubung lagi bagos.
saya takkan menyakiti hati awak... anda awak takkan menyakiti hati sy..
FULLSTOP..

p/s: PENAT NAK JAGA HATI ORG KALAU ORG PUN TAK RETI NAK JAGE PERASAAN KITE KAN?

0 comments: