KENANGAN dengan my fwenz


haloo peps... herm. sudeh lame saya tidak mengapdet kan belog ney.. sampai dia pun dah taknak kwan dengan kite..
sampai hati kan..
hik hok... oke.. hari ini terasa ingin mengapdet satu lagi entry pasal si PENDEK aini waktu sekolah-sekolah dulu.. ye larh semua orang ade pengalaman dye sendiri mase kecik kan? kan?
angguk cepat.. kalau tak kena lekuk

oke.. tapi ini sedikit kelainan sikit.. sebab apew? sebab nak hapdet entry ikot loghat qelate.. eh cheq org kelantan oke.. ! saye qelate weyh..
ade sape raso nop jeluok?? hah cepat larh jeluok?? hehehehe..
sunggoh lar ore kato.. kito saen jauh mane pom kalu dea xlupo kow saem-saem meme xleyh lupo kea

pada jame tok jakpa tonggek dulu.. kawe di sekoloh ado geng.. hah jange tebey maen.. kawe ade ore kuat... antara oghe kuat tuh.. hop berikut nyow..
----- zieha gilow :D, sasa comel :P, kakok jiwo T_T, mekna gogeng :), shera kube ^_^, fafa in da house >,<, jaja cute :), meknad ngo....

hah.. tu antare geng kawe des.. jnge berani demo kuca lain sep kawe.. hahaha.. gangster dop fok kawe??

saen-saen aku weyh.. fok mu ingt lagi dop?? mase kito skolah-skolah dulu??
kalu dop ingt gak dok taw lah tu.. hehehe..
byk bnda kea fok kito sxmo buat mase jame berhingus dulu.. hahaha..
lonim umow tuo-tuo blakow doh kea.. insaf larh sikit-sikit sore dop?? kow ranow??

gini larh kito setat enjin dari mulo larh.. beyeh dop? beyeh a.. nop dgr kow toksey??
haa tawu takot... kalo dop xse cito neyh... hahaha.. oke-oke kito setat des... aku takot ado hop lepar tin sekut atah palo aku.. tok pasal-pasal 'AIR MATO'

sasa,zieha,kakok, meknad, mekna, tapi mekna xddk kat asrama... hop lain-lain larh..ingt dok pengalame kito maso duk asrama dulu?
benda hop paling aku ingt sekali.. mu taw gapo?? aku teingat time kito menghapuskan RAKSASA tgoh-tgoh male.. gara-gara sore budak tak berperikemanusiaan bawak RAKSASA tuh...
mu ingt dokm time tuh kito suh mak meknad beli penawar tok kite hapuskan RAKSASA tuh.. nyah kau dari kami wahai RAKSASA...
wakakaka.... selamo 3 hari berturut-turut kito jadi nenek kebaye pakai terbus male-male.. eh ! setakat nim segar lagi fok kito.. kow ranow??

perkara keduo.. time kito dale kelas..
zieha..... mu ingt lagi dok ?? mu kea bawak sebutir buku jah.. dale buku tu lar mu wak ngura, mu wak nulis karange cikgu senah, wah nulih pendidikan islam.. wak nulis diari mu hop jiwo-jiwo tu.. nop jerit aku braso.. buke gape.. terharu tgk mu ado buku sebutir jah..
time pete-pete sikit jah kito pakak wak kuak lentang larh alek blake tuh.. 'TIDO' hahaha.. pah kalu matyie (jebon) sapa tubik air liur basi dyo tuh... eeuuwww... cemar weyh... hahaha..
pah kalu braso mals masok kelas gak.. tubik kot pitu blake.. sokmo doh buat,,hehe

sara.. kito kea kalu duk sekali gak xdop bnda lain.. gosip deh?? pahtu.. time duk asrama gak... time kito malah benar nop g mussalla. dgn kena sdty mase male tu gak. kito relo duk senyak-senyak dale dorm.. kecep pom bisik-bisik.. nop kentut pom braso pyoh.. nop nyawo pom xlepah nop nyawo kea?? hahaha.. pah kalu dea bunyi slipar jale tepi beranda gak .. xdop kijooann lain doh fok kito.. cepat-cepat g nusuk.. takot tu cikgu zuri dgn cikgu peja hop wak spokchek setiap bilik kea?? ketar lutut fok kito.. sunggoohh tok nipu.. padahal budak lain hop lalu nyo.. wak saspen weh..
pah kalu brigak gak... kena pnggil... v lar alsan ' sayo teme saen sayo cikgu.. dyo deme, dyo dok cekak' hahaha.. pah kena bedal jugop..

ado sekali tuh mu ingt lgi dop hop aku kena rndam dale kolam ike hop kala ija tuh hop berkurun-krun tok cuci.. perhgg busuk gilo ah. 'AIR MATO'
tapi nop wak ranow.. sabar je larh kea..

kakok.. HEHEHE.. ingt lagi dop mase mu dok pindah dorm lain lagi time tu??
mu kena ngosek kea?? meme male tuh mu tiyop kuat gilo kea?? pah katku takot dgr mu cito..
huwa.aa.... meme lepah tu gak kito baca yassin tok bereti larh kea? mace-mace kito wak mugow-mugow kito xkena kosek lagi kea?? tp kalu time nop gosok baju gak mula lar mu tu gayut... hehe.. cari lain kow kakok?? time tu larh berebut ngecas,berebut suis.. tapi hop paling kental mu larh kakok.. :)

meknad.. hahaha.. weyh meknad.. mu tu sapa lonim sumbat lagi kow??? wakaka.. kalu mu plop.. jenis mulut luah... kalu dea kecek gak.. so skapung dgr.. samo dgn mekna jugak.. hehehe.. supo jah mu mekna... tapi gak kalu dea gosip ng fok mu sengoti aku oyp.. sedak weyh.. tak braso jah maso blalu... mu meknad suko wak bnda buke-buke.. tobat oyp mu ngo.. hahaha..

mekna... hahaha.. mekna.. aku nop dgr lagi larh ngila mu weyh... xdop doh makhluk hop bulih ngila supo mu.. mu sore jh hop ngila gitu.. hahaha... mu kea behi baloh dgn fok jate dale kelah... tolol mung neyh.. pah kalu baloh dgn bob gak.. aduuuu duuuuu bulih tadah lingo larh mu nyupoh-nyupoh.. haha.. tp aku doakan mu kekal larh gewe dgn bobo tuh deh...

shiera.. hahah.. mu larh sain hop pling lamo dgn aku kea?? maso kecik agy.. aku ajop jah g mano, mu beyeh jah kea?? suko weyh braso... :) pah lagi sow.. mu jenih dgr jah gape ore ngupak.. tp mu wak bodo mu jah.. kalu ore tnye. gape shiera? 'eh aku tak tahu' hehehehe.. tapi gak dale ramai sep kito mu sore muko ngatok jah.. hahaha

fafa,, OMG ! u OLLS.... mu lagi sore.. kalu dea mu setat crito.. pah kow luso.. tok sudoh-sudoh lagi kea?? hehehehe... pah kalu dea mu wak lawak gak.. herm.. bulih dgr lar 5SS1 gegar dgn sore fok kito.. tapi aku rindu larh nop dgr crito mung lagi.. kalu dok dgn mu pah kosuutt dok sudoh agy...

jaja... haaa jajaja........ mu lagi sore... kalu dea mu gabuung dgn fafa and sasa.. bulih tgk larh shiera tiyop.. wak ranow.. ore ngila.. dye tiyop.. xpehe aku.. sedih sokmo.. hehehe.. tapi mu da best ah jaja.. tiap kali aku kelik cuti sem lonim pom .. kamu aku ajop mu g derak,. mu ON jah.. tq jaja.. mu jah ler hop rajim bwk aku g derak kea u alll??

hehehe.. ho tu larh gelagat fok kito dulu kea?? mace-mace larh hop jadi kalu nop ingt sow-sow tu gak.. byk sgt..
aku hope hubungan sebagai saen kito tputus lar weyh.. des.... bilo nop wak reunion??
tunggu nikoh blakow dulu kow?? wakakaka..

0 comments: