anak sedara kite

haloo peps.. haloo readerss...
sury sebab xhapdet blog buyuk kite ney lame gile..
sury.. wink wink.. sedikit kebizian sikit dengan pelbagai benda yang kena buat..
tapi takpe.. jemput masok, jemput duduk.. nanti nak buat air.. kesian korang singgah sini tekak kering.
takpe.. ade jalan penyelesaian dye.. meh sini lepak sini.. kemoon bebeh..

jum tengok picture baby ammar itew.. wink wink..
tapi picture dye sikit jerp. nanty nak kena bluetuut banyak-II dekat si KUMBANG kite.. ye idookk..

Mase ney baby ammar baru lepas dilahirkan.. alooloo.. titow lagi yerk..

hehe.. merah muke baby ammar.. macam muke adik si PENDEK Aini mase time dilahirkan dulu.

berat baby ammar ni 3.1 kg.. tengok mate tutop lagi.. muke macam akak dye amna..


hehe.. ni dia si kakak ... amna.. pandai si kakak ney.. banyak cakap.. suke tolong nenek dye..
tapi si KUMBANG cakap si kakak neyh ganas sikit macam si PENDEK aini. kuangg ajorr kan si muncet tu..



hehe.. mate sepet.. yang baju pink tu ma si KUMBANG jage..
name nye afina.. :D comel kan dua-II orang neyh.. afina ney baru dua tahun rase nye


haa ni dye si kakak ammar.. aloolo.. nak kena dengan aunty aini ney,.. cium laju-II kunk..


haa.. ney larh ibu si amna dan baby ammar.. comel kan.. :D

yang ney plak ayah amna dan baby ammar.. :D abang si KUMBANG A.K.A si MUNCET..

k dah hilang haus dah?? oke-II tengkiu sudi jenguk.. papaiss.. :d


1 comments:

Cik Fie said...

salam..jangan lupa tau join giveaway paling hebatttttttttt ni . :) => http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_26.html