SUMPAH aku terasa

Sory kalau entry ni si PENDEK aini bahasakan diri sebagai 'aku'..

hurm.. sebenarnya aku terasa..
YE ! dengan dia.. ! dengan dia !..
siapa lagi yang aku nak terasa kalau bukan dengan dia..
ok.. aku post ni pon bukan sbb aku nak cite kat semua orang yang aku marahkan 'dia'
tapi aku sedih.. blog lar tempat aku menulis dan luahkan ape yang tak puas hati..

Ok.. sebenarnya dari semalam lagi aku terasa dengan 'dia'
mane tak terasa.. Dia sebenarnya tak sihat. ! tapi ! tapi dia degil ! dia nak jugak main futsal malam tadi..
aku bukan tak bagi.. dan aku bukan nak mengongkong 'dia' ! tapi aku risaukan dia.
Lepas dari main futsal dari malam tadi..
Ye ! pagi tadi dia tak sihat.. sakit belakang.. pening-II.. sakit badan.. nak muntah-II kalah ibu pregnant..

aku geram jek nak marah kat dia sebab ape.. sebab dia degil ! tak nak dengar cakap aku..
diri tak sihat lagi nak semangat-II main lagi.,.

Seharian ni kami jarang mesej .. ye aku fahamm.. dia tengah tak sihat.. aku layankan aje..
aku biarkan dia rehat.. tapi yang malam ni.. sumpah aku terasa dengan dia.. sebab aku mesej dia mintak tolong.. nak suruh dia temankan aku pergi bank kejap.. tapi takde respon..
rupanya dia tido.. sigh !
aku tacinkk siot.. sebab aku tunggu kemain lagi lame..
rupenya tido.. ingatkan dia pergi kelas.. rupanya tak pergi pon kelas tu..

Lepas tu kelam kabut kol-II aku mesej-II aku mintak maaf sbb tertido lagiiii lagiiii dan lagi..
aku sukeee sangat ..

tapi aku taknak tunjuk yang aku tacink dengan dia.. aku ajak dia temankan aku.
lagipon dia cakap dia tengah lapar.. lapar sangat-II..
ok.. aku boleh temankan dia makan..
tapi bile dah separuh jalan.. dia boleh cakap yang dia 'TAK LAPAR'
aku tanye kenapa plak tibe-II taknak makan..
dia cakap yang dia takde selera..
ZzzzZZZZ.. lagiii buat aku terasa.. dah aku beria nak pergi temankan dia.. sekali tu dia boleh cakap yang dia tak lapar..

menda tah !!! tak suka ! tak suka ! aku terus tacink.. aku cakap kalau taknak makan takpe lah.. jum lar balik.. sedangkan time tu sumpah perut aku lapar giler..
aku fikir time tu sebab aku nak tunggu dia balik dari kelas. tapi dia tido.. takpe.. aku maafkan.. dia tak sihat.. tapi aku rase macam aku jek yang beria nak keluar dengan dia..
what eva !!!!!!!

k kalau tak ikhlas nak keluar dengan kite,, cakap je lar. xpayah kejap jadi kejap tak jadik ! sakit hati tahu tak ! dalam perjalanan balik tu aku nangis.. ye ar.. aku terasa kot..
tapi dia tak perasan pon aku nangis time tu. sbb aku malas nak tunjuk muka aku depan dia..
dah sampai depan rumah aku terus blahh masuk dalam rumah..
kawan-II semua pelik kenapa aku balik rumah cepat sangat..
tapi aku diamkan jek... sebab aku sedih sangat dia buat aku macam tu... aku tak suka lar..
sumpah aku terasa dengan dia..

tapi dia boleh msej aku macam nak salahkan aku pulak.. k aku terima.. aku larh jahaat kan..
tengkiuu jugak..
k salam.. :'(

0 comments: